6 Nisan 2017 Perşembe

DÜN GECE RÜYAMDA REFERANDUMU GÖRDÜM


 
Aha buraya yazıyorum, sonra demedi demeyin, Referandum’da  %52.7 HAYIR çıkacak. Bunu nereden mi çıkarıyorum, canım kardeşim, ister inan ister inanma, dün gece rüyamda gördüm. 

Hayırdır inşallah derseniz  rüyamı anlatırım.  

Ben öyle pek sık rüya gören biri değilim, dün gece nasıl olduysa sabaha karşı bir rüya gördüm. 

Rüyamda CHP’nin referandum kampanya afişindeki o küçük sevimli kız var ya , aynen bir melek edasıyla,  şöyle eliyle nanik yapar gibi sağ elinin baş parmağının ucunu avuç içi görünecek bir şekilde burnunun ucuna dayamış; sol eliyle de  baş ve işaret parmağı açık diğer parmaklar kapalı bir biçimde bana doğru  kanatlarını çırpıyordu. 

 Hayırdır inşallah diyerek Can havliyle uyanıverdim. 

Rüya tabirinden anlamadığımdan, vaktiyle emced hesabına ve Hurufiliğe kafa yormuş  olan meşhur bir rüya tabircisi tonton Nasuha Teyze’ye gittim hemen. Gerçi; Nasuha Teyze’ye gitmeden önce de,  biraz hazırlık olsun diye, Bilge Google’ un  rüya tabirlerine şöyle bir göz atmıştım. 

Neyse; Nasuha Tezye’ye rüyamı anlattıktan sonra tombul  al yanaklar üzerindeki yumuk gözleriyle beni süzerek Can oğlum dedi “vallahi şu burun üzerinden nanik yapan açık el beşe delalet  ediyor solda açık iki parmakta beşin yanına kondu mu 52 yapar. Fakat burnun ucuna değen baş parmak ucu ise bir püf noktası gibi. 52’den sonra bir rakam daha gelmeli...işte o rakam da: 5+2=7
Yani senin anlayacağın, rüyanda,  o küçük sevimli kız tarafından sana   52.7  mesajı verilmekte..

Nasuha Teyze’ye diline sağlık diyerek yanından ayrıldım.

Yol boyunca bir takım sorular kafamı meşgul etmeye başladı:

Rüyamdaki Küçük kız “Hayır” tarafını temsil ediyordu.  Demek ki  referandum sonucunda %52.7 Hayır çıkacaktı.

Peki; küçük sevimli kızın  %52.7 HAYIR’ı   memleket için ne anlama gelecekti?  

Memleket, bütün İktidarın tek adamda toplandığı  Ululemr anlayışıyla yönetilmekteydi, %52.7 HAYIR, acaba Ululemr yönetimine son verebilecek miydi?

Memlekette 7(yedi) milyon işsiz vardı %52.7 HAYIR, acaba 7 milyon işsize iş bulabilecek miydi?

%52.7 HAYIR, esnafa siftah yaptıracak mıydı?

Malum, Hayat pahalı, %52.7 HAYIR ile Hayat ucuzlayacak mıydı?

“Kriz var kriz, kriz kapıda” diyorlardı, %52.7 HAYIR ile, kriz önlenip ekonomi tıkırında olacak mıydı?

Dolar aldı başını gidiyor.. eskiden olsa bu olay olurdu, şimdi sıradan bir olay, %52.7 HAYIR, TL’yi kurtarabilecek miydi?

Türkiye’nin dış borcu brüt 411.5 milyar dolar, %52.7 HAYIR, acaba  dış borcu sıfırlayabilecek miydi?

Türkiye sığınmacı cenneti olmuş; sırf üç milyon Suriyeli göçmen var, %52.7 HAYIR, 3 milyon Suriye’liye bir “iyilik” düşünüyor muydu? Yoksa “Bırakınız yapsınlar bırakınız gitsinler” mi denecekti..

“Ey Suriye, Ey Rusya, Ey Amerika, Ey Hollanda, Ey Almanya…” bütün bu “Eyler” ne olacaktı?  %52.7 HAYIR,   bu “Eyler..” için ne yapacaktı?

Turizm, gerici-yobaz ve etnik teröre bodoslamadan  toslamış; baş aşağı gidiyor. %52.7 HAYIR, alabora olan turizmi yeniden yüzdürebilecek miydi?

Egedeki 18 adamıza ecnebi bayrağı çekilmiş asker çıkartılmıştı, %52.7 HAYIR, adalarımızı işgalden kurtarabilecek miydi?

% 52,7 HAYIR, ABD emperyalizmi uşağı FETÖ gladyosu’nun köküne kibrit suyu dökebilecek miydi?

%52.7HAYIR, sürünen Tarımı ve hayvancığımızı yeniden  canlandırıp eski günlerine kavuşturabilecek miydi?

%52.7 HAYIR, sanatta, bilimde, edebiyatta.. insanlarımıza hak ettiği yeri verebilecek miydi?

%52.7 HAYIR,  ABD emperyalizmine ve NATO’ya karşı, Atatürkçü Cumhuriyetimizi, milli bağımsızlığımızı  ve bütünlüğümüzü koruyup savunabilecek miydi?

Nazım’ın Kartallı Kazım’ı kavgadan önce bahçıvandı kavgadan sonra da bahçıvan kaldı.. Peki; %52 HAYIR, bu memleketin Kartallı Kazım’larına  refah, mutluluk ve özgürlük getirebilecek  miydi?

Sorular böylece uzayıp gidiyordu ki, baktım yanımdan geçmekte olan CHP’nin  “Hayır” propagandası yapan aracından rüyamdaki sevimli küçük kız bana nanik yapıyordu.

afalladım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder